Keresés

2018. szept. 20.

Fontos hírek - Néma bűnök féláron, és költözik az oldal

Most egy nagyon rövid, de annál fontosabb hírt hoztam nektek, nem is egyet, hanem rögtön kettővel is szolgálhatok. 

A legelső bejelentésem, hogy a Néma bűnök című könyvem most féláron kapható az Imádom a könyveknél, az alábbi linken:



Az oldalon nemcsak meg tudjátok rendelni a könyvem,hanem azt is látjátok, hogy még hány példány áll a rendelkezésetekre.


A következő fontos információ az oldal költözésével kapcsolatos. Még tavaly meséltem, hogy vettem egy tárhelyet, és egy domain nevet. Büszkén jelentem, hogy pár napja üzemel az új oldal, mely már nem blog, hanem egy honlap.
Sajnos, elég sok időbe került, míg találtam valakit, aki megcsinálja számomra olyanra, amilyenre elképzeltem, ergo ugyanolyan átláthatóra, mint ezt az oldalt. Még nincs teljesen kész, annak ellenére, hogy az egész blog át lett konvertálva. Legnagyobb sajnálatomra, csak a bejegyzéseket sikerült áttenni, ezért minden egyes művem, illetve a menük egy részét egyesével kell újból létrehoznom, formáznom, helyére pakolnom. Már tegnap is ezen dolgoztam, és ma folytatom. Jelenleg még csak a Kivetettek olvasható a honlapon, de ha ilyen ütemben haladok, és a hétvégén lesz időm, akkor legkésőbb vasárnap estére már mindent megtaláltok rajta, amit itt is.

Ezzel a bloggal mi lesz? Sokat gondolkodtam rajta, és végén úgy döntöttem, hogy egyelőre meghagyom, bár frissíteni már nem fogok. Legalábbis itt. A mai naptól kezdve minden új írást, posztot, bejegyzést az új oldalon osztok meg. Ez a blog pedig nemsokára törlésre kerül. Még pár hónapig meghagyom, hogy mindenki értesüljön a költözésről, aztán törölni fogom. Ez fájó elhatározás, mert nagyon szerettem a blogomat. Nemcsak a kinézete nőtt a szívemhez, hanem az is külön élményt jelentett, hogy teljesen egyszerűen és gyorsan lehet rajta mindent szerkeszteni, átvariálni. 
Na, ennyi duma után, íme az új oldal, ahol mostantól fogva megtalálható vagyok:


És mint eddig is, üzemel a facebook profilom, ahol minden hírt megosztok, illetve a Segítség családdal vagyok! zárt csoportom, ahol minden kedves olvasót, érdeklődött szívesen látok:

Facebook








Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML