Keresés

2018. márc. 4.

Segítség, családdal vagyok

Február végén elmentem a 11. IBO-ra (Író * Blogger * Olvasó - Egy helyen), ahol több olyan szerzővel futottam össze akivel napi szinten tartom a kapcsolatot. Ők azok az emberek, akiknek néha le szoktam írni családunk egy-egy apró eseményét. Ezek főként vicces történések. Ne mindig, de az esetek kilencven százalékában jókedvet okoznak a környezetemben.



A találkozón ezekről személyesen is beszámoltam. Volt, akinek annyira tetszett, hogy azt ajánlotta, ezt írjam meg, hagyj szórakozzanak mások is. Elgondolkodtam a dolgon, és arra jutottam, hogy  a facebookon létrehozok egy zárt csoportot, ahol a családomról olvashattok apróbb szösszeneteket. Ezek nem mindig lesznek viccesek. Amolyan napló féleségnek kell elképzelni, ahol azokról a dolgokról írok majd, amik a családommal, és velem történnek/történtek, legyenek ezek az események jók, rosszak, érdekesek, érdektelenek.

Csak hogy mondjak konkrét poszt címet  is:
- pasi romantika
- gyerek szökik
- hol a férfi
- azok a módszerek, melyekkel forradalmasítjuk/forradalmasítottuk a gyereknevelést
- az élet apró-cseprő buktatóinak kikerülése, esetleg a gödörbe való robogás
- egy-egy szellemesnek gondolt, vélt beszólás
- minden, ami tükrözi az élethez való hozzáállásunk.


Felhívom mindenki figyelmét, hogy mivel a párom, és jómagam sem egy átlagos család sarjai vagyunk, ezért az életet sem úgy szemléljük, éljük meg, mint mások. A csoportban az elvont gondolatainkból, életünk eseményeiből kaphattok ízelítőt. A másik lényeges dolog, hogy ezek az események nem kitaláltak, nem hallottuk őket, hanem mi magunk személyesen megéltük.
A csoport neve: Segítség, családdal vagyok
Akinek van kedve, az jöjjön, lépjen be, és érezze jól magát!

Itt érhetitek el:






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML