Keresés

2018. jan. 21.

Helyzetjelentés II.



Elég sok minden történt az utóbbi időben, és egyszerűen nem volt időm arra, hogy írjak a blogomra. Hol is kezdjem? Talán a legelején, pontosabban időrendi sorrendben. 
Támadt egy új ötletem. Jó, nem új, mert már rég gondolkodtam rajta, de még csak most jutottam el odáig, hogy meg is valósítsam. Ez pedig, nem más, mint az, hogy a Magánvélemény rovatnak létrehozok egy új blogot. Erre azért van szükség, mert ahogy rakom ki az oldalak linkjét, úgy egyre jobban lejjebb csúszik minden, és egy idő után már igencsak zavaró lesz. A másik része a dolognak, hogy szeretném szétválasztani az írásaimat a véleményemtől. Ezzel egy kis rendet teremtek a káoszban, amiben élek. Szóval, amilyen türelmes vagyok, rögtön bele is vágtam az új projektbe. (Csak azért, mert nincs elég dolgom.) Igen ám, de szembesültem egy új problémával, jelesül azzal, milyen nevet találjak neki. Ezt is megoldottam, hiszen egy közösségi oldalon az olvasóimmal megszavaztattam, és végeredmény az Emilly elszabadul lett. Nem is tudom, miért erre adták le a voksukat? 
Itt találjátok az új blogot, ahova nyugodtan feliratkozhatok, követhetitek, sőt, hozzá is szólhatok. 


A következő hír, amit megosztanék veletek, az mi más lenne, mint a Néma bűnök. Igen szépen haladok vele. Hoztam egy kis statisztikát arról, pontosan hol tartok: 
- karakterek (szóközökkel) 256.361 
- szavak száma 38.714 
- oldalak száma 272






Szerintem, most már biztosra mondhatom, hogy tartani tudom az ütemtervet, és február végéig be tudom fejezni az első kötetet. Persze, ehhez az is kell, hogy ne vállaljam túl magam. Ami nem lesz könnyű feladat, mert több helyről is kaptam megkeresést. 

Az egyik ilyen egy író felkérése, hogy korrektúrázzam két könyvét. Nagyon megtisztelőnek éreztem a dolgot, de mivel ez nem a szakmám, így elég nehéz döntés volt. Előre szóltam erről az illetőnek, nehogy esetleg valamit félreértsen ezzel kapcsolatban. Eddig is vállaltam lektorálást (hivatalosan szerkesztést) az egyik barátnőmnek, de ugye a kettő nem ugyanaz. Más, amikor segítesz valakinek, és teljesen más, ha valaki felkér, és ráadásul még fizetni is akar érte. A végén abban állapodtunk meg, hogy korrektúrázok neki, ő cserébe elkészíti a Néma bűnök új borítóját. 



Aztán a következő nagy meglepetést L.J. Wesley író okozta, ugyanis a napokban megkeresett, hogy legyek a nemsokára megjelenő Brooke - Testem a börtönöm című könyve egyik előolvasója. Azért, ez is elég váratlanul ért, soha nem gondoltam volna ezt. Az egy dolog, hogy olvastam már tőle, dedikálta is a saját példányom, sőt, személyesen is ismerem, de ez még nem ok arra, hogy egy megjelenő könyv előolvasását kérje valaki. Mert ha meggondolod, elég komoly hátránya származhat az írónak abból, ha csak úgy küldözgeti a kéziratát. Örülők, hogy megbízik bennem ennyire. 



Még nincs vége a sornak, mert tegnap részt vettem az Imádom a könyveket (röviden IK) szervezésében Az első könyvem (leendő íróknak) workshopján. Hát, nem is tudom, mit mondjak. Nagyon vártam már, de most nem szeretnék részleteket elárulni, mert nemsokára jövök egy élménybeszámolóval. Itt a link, akit érdekel, az olvasson utána: 


Jövő héten pedig ugyancsak az Imádom a könyveket rendezésében lesz megtartva az idei első, de szám szerint a 10. Író*Blogger* Olvasó - Egy helyen ( röviden: IBO ) találkozó, melyet már nagyon várok. Megígértem Krencz Nóra írónőnek, hogy ott találkozunk, és dedikálja nekem a Megszámlálhatatlan könyvét. 

És még van ám teendőm. Az egyik írótársamnak eddig is bétáztam, és ezután is fogok. Attól, hogy beindultak az események, és egy csöppnyit el vagyok havazva, nem szeretném cserbenhagyni. Emellett van egy másik barátom, akinek úgyszintén néha-néha szoktam bétázni. Most ő is képbe került, és nagyon szívesen segítek neki. Ő az, akire bármikor, bárhol számíthatok, ezért úgy érzem, ennyit megtehetek érte. 

Mint azt tudjátok egy írói oldal szerkesztője vagyok, ahol minden kedves író művét szívesen látjuk és fogadjuk. A lényeg annyi, ha szeretsz írni, és szeretnéd másokkal is megosztani a történeted, akkor nézz át az oldalra, küld be az írásod, és felteszem. Az oldalon történeteket olvashattok, írhattok hozzájuk véleményt, de a legfontosabb, hogy érezzétek jól magatokat. Ehhez kapcsolódik, hogy idén újból megrendezésre kerül a Jiraiya Tolla novellapályázat, melyet már kiírtam az Aranypenna oldalára. 
Idén bevezettem pár új változtatást, például már nincs megkötés, minden műfajú novellával lehet jelentkezni. Keresd fel az oldalt, és ha kedvet kaptál, akkor jelentkezz: 



És végül, de nem utolsósorban, de még mindig Aranypenna oldalhoz kötődően. Az ünnepek alatt vettem egy domaint, és tárhelyet, így az oldal nemsokára el fog költözni. Igazából, már csak a programozóra várok, hogy legyen kész. Elvileg január végére ígérte, szóval nagyon izgatott vagyok, hogy minden úgy sikerüljön, ahogy azt megálmodtam. Az oldalon található történetek, vélemények, kritikák, szóval az egész oldal, és annak tartalma importálva lesz, nem fog elveszni semmi. Egyelőre így nézz ki: Aranypenna

Mindent összefoglalva, az hogy nem hozok új részt a Kivetettekből, nem írok új novellát, prózát, illetve nem posztolok minden nap a blogomon, nem jelenti azt, hogy eltűntem, nem törődöm az írással. Épp ellenkezőleg, szinte csak azzal foglalkozom. 





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML