Keresés

2017. nov. 25.

The Tea Break Award - A Teaszünet díj



Dreamertől kaptam ezt a díjat, aminek nagyon örültem és izgatottan csináltam végig. Köszönöm, hogy gondoltál rám és jelöltél. 

Szabályok:
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Idézetem
"Minden írásom úgyszólván benső megbízatás; mind sorsszerű kényszer hatására jöttek létre. Amit írtam, belülről támadott rám. Szóhoz juttattam az engem mozgató szellemet."

Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam magamról, illetve arról, hogy mit jelent számomra az írás.


Dreamer kérdései:

1. Mit tennél akkor, ha egy nap arra ébrednél, hogy milliomos vagy?
 Először is jól kiugrálnám magam örömömben. Aztán azon gondolkodnék, hogy mit szeretnék, mit várok az élettől. Ha ezt kitaláltam, akkor nekiállnék megvalósítani. 


2. Mi a kedvenc könyved? Miért?
Hú, ez jó kérdés. Rengeteg olvasok, ebből kifolyólag nagyon sok könyv van, amit szeretek. Ha már választani kell, akkor Wass Albert A kastély árnyékában, és Lev Tolsztoj Háború és békéje vetekszik egymásért a kedvenc könyvem címért.
Hogy miért? Hát, A kastély árnyékában nem a legjobb választás, ha az ember egy pörgős, akciódús olvasmányra vágyik. Inkább azoknak ajánlom, akik szeretik ha egy történet elgondolkodtat, vágyakozással tölt el, annak ellenére, hogy az egész könyv hangulatából már kit tudja találni, mi lesz a vége. Wass Albert pont ezt érte el, ezzel a művével. Míg olvastam, vágytam rá, akartam a pozitív végkifejletet, pedig már az elejétől fogva olyan hangulatot keltett az író, amiből tisztán érződött, hogy nem fogok mosolyogni mikor becsukom a kötetet.

A Háború és békéről már írtam egy cikket, amiben kifejtem, hogy mit szeretek benne. Ezt a cikket itt olvashatjátok: Lev Tolsztoj - Háború és béke


3. Ha azt mondanák neked nyertél egy világkörüli utazást, de csak akkor vehetnéd igénybe, ha lemondasz az álmaidról, megtennéd?
Egyértelmű a válasz: NEM.
Senki és semmi kedvéért nem mondok le az álmaimról.


4. Mik az álmaid? Elérted már őket?
Rengeteg van. Van, amit már elértem, és van, amin még dolgozom.
Mióta az eszemet tudom, a legeslegnagyobb álmom az volt, hogy boldog legyek. Csak hát, azzal a gonddal néztem szembe, hogy saját magam sem tudtam, mitől lehetnék boldog. Aztán az idő megtanított arra, hogy figyeljek a belső hangomra, mert a szívem, a lelkem megsúgja a választ. 
Azt hiszem, elmondhatom magamról, hogy igen boldog vagyok. Persze, ez nem jelenti azt, hogy minden tökéletes az életemben, mert ez nem igaz.
Még rengeteg dolog van, amit meg szeretnék tenni, és ha Isten is úgy akarja, akkor képes leszek rá.


5. Miért kezdél el blogot vezetni? 
Szerettem volna egy helyet, ahol önmagam lehetek, függetlenül a külcsínes dolgoktól. Létrehozni egy kis zúgott az élet forgatagában, ahova feltehetem az írásaimat, elmerülhetek az írás, olvasás világában.
Mert lássuk be, az írásaim azok mind-mind én vagyok. Apró részek a gondolataimból, a lelkemből.


6. Egy lehetőséget kínálnak fel neked, de választanod kell, van két kapszula, az egyik az örök élet a másik a teljes egészség. ( Az örök élet nem takarja le, hogy beteg leszel-e vagy sem) Melyiket választanád? 
Mivel Crohn beteg vagyok, ezért számomra egyértelmű a választás. Nem is gondolkodnék rajta, a teljes egészséget választanám. Minek hosszan élni, ha beteg az ember? Az nem élet, hanem szenvedés. Inkább legyen kevesebb időm, de az teljes élet legyen.


7. Miként képzeled el a tökéletes napodat? 
Tökéletes nap, amikor ébredéstől lefekvésig nem csinálok mást csak írok és olvasok. Az utóbbi időben erre nem volt lehetőségem, de ami késik, az nem múlik.


8. Mit gondolsz, a szerelem vagy a barátság a fontosabb? Miért? 
Hát persze, hogy a szerelem. Szerencsésnek mondhatom magam, mert a szerelmem egyben a legjobb barátom is. Két teljesen különböző személyiség vagyunk, mindenről más a véleményünk, mégis mindig mindenért együtt harcoltunk, küzdtünk meg. Támogatjuk egymást, még akkor is, ha más az elképzelésünk. Tudom, így nehéz összedolgozni, de tapasztalatból mondom, hogy megéri.



Kérdéseim:
1. Mit jelent számodra a boldogság?
2. Hiszel Istenben? Mondd el, hogy miért?
3. Melyik könyv főszereplője lennél?
4. Ha lehetne egyetlen egy kívánságod, mi lenne az? 
5. Mit jelent számodra a blogod?
6. Vannak olyan perverz, morbid ötleted, amit nem szívesen írnál meg/olvasnád el? Mik azok?
7. Hiszel abban, hogy a sorsunkat előre megírták? Mit gondolsz erről?
8. Kik a kedvenc íróid, és miért éppen ők azok?


Kívánságom:
Mindenkinek élete végéig, és még azon túl is tartó boldogságot kívánok!!!

Jelöltjeim:
Nem jelölök senkit, mert annyi jó blog van az éterben. Akinek van kedve, ideje az nyugodtan töltse ki. Ha megteszed, légyszíves másold be nekem a linked, mert minden blog, válasz érdekel.







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML