Keresés

2017. ápr. 16.

Életünk lapjai, írástechnikai bejegyzés

Pár órája felkerült a blogomra az Életünk Oldalai rovat első kis szösszenete Új élet, új élmények címmel. Már tegnap megírtam, de annyira későn végeztem vele, hogy nem volt erőm feltenni az oldalra. 

Ennek a rovatnak a lényege annyi, hogyha történik valami érdekes, izgalmas, vicces az életemben, azt ide leírom, hogy ne csak én és a családom nevetgéljünk egy-egy apró eseményen. Itt minden téma felelhető lesz, ami velem megtörtént, vagy megtörténhet. Mert higgyétek el, annyi minden adódik az életemben, amit szívesen kihagynék, mert akkor és ott kellemetlen, de utólag már csak mosolygok rajta. Néha ott tartok, hogy szeretnék unatkozni, de sajnos a sors, a végzet, vagy bármi más ezt nem engedi. Csakhogy egy példát említsek: engem már az kihívás elé állított, hogy ki kellett mennem a Nyugatiba. Ez még nem okozott gondot, az viszont már igen, hogy az agyam a Nyugati Pályaudvar nevéhez a Keleti Pályaudvar képét csatolta. Volt belőle egy kis apró malőr, ahol a rend hű őreihez fordultam segítségért. Az egyikük teljesen komolyan válaszolt a feltett kérdéseimre, míg a társa nekem hátat fordított, és csak azt láttam, ahogy a válla rázkódik. Gondolom, nem a sírástól. Bár, lehet én is így reagálnék, ha valaki odajönne hozzám, és így próbálná elmagyarázni, hogy mit keres:

- Ott fenn abba az üvegizébe van egy óra, és előtte egy tér.
Szóval, elég értelmes leírást adtam a Keleti Pályaudvaról a Nyugatinál állva.
Hogy páromat idézzem: " Melletted nem lehet unatkozni."

De visszatérve az eredeti témához. Az első rész arról szól, hogy és miként élem meg a teljes életmódváltást. Teljesen az elejétől kezdtem, pontosabban onnan, hogyan kerestem és találtam meg a megfelelő testmozgást ígérő helyet. Mivel, még ehhez tartozik maga az edzés, és étrend is, ezért ketté szedtem, mert így is elég hosszúra sikeredett.

Ha érdekel, itt elolvashatod:  Új élet, új élmények 1. rész

Aztán a következő téma, amiről még szólni szeretnék, az az, hogy holnap felteszem a blogra a harmadik írástechnikai bejegyzést, mely a vesszőket járja körül. Saját magamnak is gondom van vele, úgymond a vesszők a mumusaim, ezért pár hónapja összeszedtem a Magyar helyesírás szabályaiból az erre vonatkozó részeket, és begépeltem egy Word dokumentumba. Azóta tervezem, hogy ezt átírom, átfogalmazom érthető nyelvre. Úgy gondolom, hogy ezt még ma este megteszem, és akkor holnap olvashatjátok is. 
Kíváncsi vagyok, hogy kinél mi szokott akadályt jelenteni írás közben? Írjátok meg, és legközelebb azt a témát dolgozom fel. Szóval, ötletelni ér!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML