Keresés

2017. febr. 4.

Készül a hetedik fejezet, Bíbor Tinta blog

Kivetettek - 7. Az első lecke
Az elmúlt két hétben nem igazán volt időm az írással foglalkozni. Annak is örültem, hogy a bétázottaim fejezeteihez eljutottam, illetve az oldalt, amit szerkesztek (admin vagyok) tudom egy picit fejleszteni, illetve az ott meghirdetett Jiraiya Tolla pályázattal foglalkozni.

Nagyon nehéz mindenre időt szakítani, és már többen mondták, túlvállalom magam. Lehet, hogy ez igaz, de higgyétek el, minden egyes percét élvezem annak, amit az írással tudok tölteni. Legyen szó egy oldal szerkesztéséről, lektorálásról írásról vagy épp írástechnikai könyvek, cikkek olvasásáról. Emellett ott van, hogy a fiam most áll a felvételi előtt, nyolc órás munkahelyem van, és akkor még nem beszéltem a háztartásról. Szóval, egy szó, mint száz: igazi időzsonglőrnek kell lennem, ha mindenhol helyt akarok állni.

Jelenleg úgy áll a helyzet, hogy az év eleji hajtás egy picit lecsendült, így most már a saját történeteimre is tudok időt szánni. Ma végre eljutottam odáig, hogy folytattam a Kivetetteket. A hetedik fejezet (Az első lecke) felét megírtam. Remélem, ezt a részt be tudom fejezni a hétvégén, hogy a jövőhét elején kinyomtassam, és lelektoráljam magamnak. Ezután kerül fel ide a blogra, illetve pár írói oldalra, wattpadra. 
Ha ez megvan, akkor egy picit félre teszem, mert a gépemen pihen a Néma bűnök is, mely igencsak megérett egy nagy átalakításra, és arra, hogy végre befejezem. Terveim közt szerepel, hogy idén megjelenjen, ezért nagyon össze kell kapnom magam, és minden egyes szabad percemet ennek kell szentelnem.
Pár ember tudja rólam, hogy hét közben általában három-négy órát alszok. Munka, aztán család, háztartás, és csak este jutok el az írásig. Aztán az estéből éjszaka lesz. Talán ezért van, hogy hétvégén délnél előbb ki sem nyitom a szemem, és számomra a nap olyan két óra után kezdődik. Addig élőhalottként mászkálok a lakásban, és azt sem tudom, hogy arccal merre nézek.
A lényeg, hogy megfogadom, mostantól igyekezni fogok a részekkel. Persze, ezt már annyiszor elmondtam, de most tényleg valóra is váltom, nem marad az álmok mezején.



Nemrég létrehoztam még egy blogot Bíbor tinta névvel, és azzal a céllal, hogy akinek van olyan története, melyet a közönségnek is meg szeretne mutatni, az nyugodtan írjon rám, küldje át, és felteszem az oldalra. 
Egyelőre még formálódik az oldal, de három szerző írását már olvashatjátok rajta, a negyedik íróval pedig már megbeszéltem a dolgot, és arra várok, hogy elküldje számomra azt, amit meg szeretne mutatni.

Az oldalon semmilyen műfaji, zsáneri megkötés nincs!

Jelentkezhettek fanficcel, saját regénnyel, novellával, prózával, verssel, mindennel, amit a fantáziátok megszült, és életre keltett. 
Két dolog van, amire figyeljetek oda: a helyesírásra, illetve a tartalomra. 
Nem azt mondom, hogy nem teszek fel olyan történetet, ahol látok egy-két elütést, vessző hibát, de azért a ló túloldalára se essünk át. 
A tartalom alatt pedig azt értem, hogy például egy szerelmes, romantikus történetnél a szereplők lehetőleg ne a második fejezetben találjanak egymásra testileg, lelkileg, szexuálisan. 

Íme a blog:
Bíbor Tinta



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML