Keresés

2017. jan. 14.

Megjelenő versem, és Néma bűnök

Nemrég a facebook írói oldalamon posztoltam egy tehetséges író Victoria Green már megjelent könyvéről a Szív-hangokról, mely három kötetes lesz. Az első kettő már megjelent, a harmadik pedig épp most íródik. 

Az a megtiszteltetés ért, hogy az írónő elkérte a Köszönöm című versem, mely olvasható lesz a Szív-hangok harmadik kötetében a Valter és Vivienben.

Nem akarom elkiabálni, de nemsokára a Néma bűnökkel kapcsolatban is hozok friss híreket. Egyelőre elég annyi, hogy az idén biztos, hogy megjelenik az első kötet. Mindenféleképp azt szeretném, hogy ez papír formában történjen meg. Persze, az e-könyvnek sem vagyok az ellensége, de hiszek abban, hogy egy könyvnek lelke van.
Kaptam pár lehetőséget, de nem szeretném elhamarkodni a döntést, mert ez a könyv számomra nagyon értékes, ezért nem ugrok bele fejetlenül mindenbe. Úgy, ahogy nemrég visszautasítottam egy ajánlatot, ezután is ezt fogom tenni, ha úgy érzem, hogy ez a könyv kárára lenne. Szóval, még meglátom, hogy mikor, milyen formátumban jelentettem meg. Egyetlen dolog biztos, mégpedig az, hogy idén már a kezetekben tarthatjátok az első kötetet.

Addig is kövessétek az írói oldalam, ahol mindent megtaláltok a Kivetettekkel, Néma bűnökkel és minden írói tevékenységemmel kapcsolatban:


Egy apró, de fontos kérdés:
Szeretnétek-e, hogy létrehozzak a Néma bűnöknek, Kivetetteknek egy zárt csoportot a facebookon? 




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML