Keresés

2016. nov. 4.

Első írástechnikai bejegyzés

Mára ígértem, így már itt is van az első írástechnikai bejegyzés. Elsőként a helyesírásba, és a lektorálásba mélyedtem bele. Nem nagyon, csak egy picit, de első nekifutásnak ezt tartottam fontosnak.
Persze, nem kell megijedni, nem írtam nyelvtankönyvet, de összeszedtem pár ötletet, linket, ami a segítségetekre lehet.

Nem mondom, hogy jó író lennék, ezért, amiket leírtam, azok nem törvények, és szabályok, hanem olyan dolgok, melyeket személyesen tapasztaltam meg.

Legközelebbi téma a szóismétlés, a szereplők gondolatának a szövegbe ágyazása lesz. Azon még gondolkodom, hogy ehhez még hozzávegyem-e az írói stílus ugrálását. 

A bejegyzést a jobb oldali menübe találjátok Írástechnika címszó alatt.

Emellett nagyon szívesen várok ötleteket arra nézve, hogy mi az, ami az íráshoz kapcsolódik, és szívesen olvasnátok róla.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML