Keresés

2016. nov. 21.

Elkészült a második írástechnikai bejegyzés

Nézzétek el nekem, de elfelejtettem említeni, hogy tegnap elkészült a következő, szám szerint a második írástechnikai bejegyzés. Annyi minden történik velem mostanság, azt sem tudom hova, merre kapjak, hogy utolérjem magam.

Most már hetente egy cikkem fog megjelenni a Non-stoppress újságban. Jelentkeztem egy novellapályázatra, aminek lassan itt a leadási/beküldési határideje, és még egy szót nem írtam belőle. Igaz, az ötlet, és vázlat már megvan. És akkor arról még nem is beszéltem, hogy vállaltam egy kedves író történeteinek a bétázását. Emellett a saját történetemmel a Kivetettekkel is haladni szeretnék, illetve jövőre nagy tervem, hogy ismét kiadatom a Néma Bűnöket. Persze, ehhez teljesen át kell írnom az egészet.
Szóval, tényleg elnézést kérek, hogy egész egyszerűen kiment a fejemből az, hogy már olvasható a következő írástechnikai cikk a szóismétlésről, illetve a szereplők gondolatainak szövegbe ágyazásáról. Legközelebb a vesszők, és az írói stílus ugrálásának birodalmába látogatunk el.

Íme, itt az új bejegyzés:



Addig is, köszönöm, hogy olvastok!!!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML