Keresés

2016. okt. 30.

Írástechnika


Ez most egy rövid bejegyzés lesz. Egyetlen kérdést szeretnék feltenni nektek:

Szerintetek létrehozzak egy oldalt a blogomon, mely az írástechnikáról szólna?

Tudom, rengeteg olyan könyv, blog, cikk van, mely ezzel a témával foglalkozik. A cikkeim, írásaim nem elméleti síkon futnának, nem azt írnám le, hogy például, hogyan alakítsd a gonosz főhősöd személyiségét, milyen a jó jellemfejlődés, vagy milyen a jó történeti ív. Ezeket már többen, többször meg- és leírták előttem.

Arra gondoltam, hogy kimondott példákat hoznék, hogy mit és hogyan kell írni. Azokat a tipikus íratlan szabályokat szedném össze, melyeket írói "pályafutásom" alatt tapasztaltam. 
Nem gondolom magamról, hogy nagyon jó író lennék, de személy szerint, anno örültem volna neki, ha ezeket az alapokat nem a lektoromtól, innen-onnan tudtam volna meg, szívtam volna magamba, hanem lett volna egy hely, ahova felmegyek, és minden ott van egy helyen. 

Szóval, a véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy szerintetek van-e létjogosultsága egy ilyen kezdeményezésnek, van-e valaki, akit érdekelne, vagy esetleg ez már egy lerágott csont, és nincs rá szükség?

Minden kedves olvasómat, írótársamat megkérem, hogy valamilyen formában jelezze felém a véleményét, illetve azt, ha van valami konkrét kérdése ezzel kapcsolatban.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 megjegyzés:

  1. Úgy érzem, van rá igény, és mindig jól jön egy újabb nézőpontból látni a dolgokat. Mások tapasztalatait, élményeit könnyebben fel tudjuk mi is használni, hogy ne kövessük el azokat a "kezdő hibákat". Tehát szerintem vágj bele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm a válaszod. Még gondolkodom rajta, mert ha nincs rá igény, akkor nem vágok bele. Így is elég időigényes a történeteimet írni, az újságnak a cikkeket, és lektorálni. Szóval, ez egy plusz dolog lenne, és tényleg csak akkor szeretnék vele foglalkozni, ha enne, aki elolvasná, lenne akit érdekelne.
      A másik oldalon pedig ott van az, ha a saját tapasztalataimmal segíteni tudok egy-két írónak, akkor már megéri belevágni.

      Üdv.: Emilly

      Törlés
  2. Szia,

    Szerintem vágj bele. Biztos vagyok benne, hogy jó ötleteket fogsz hozni. ;)

    Szeretettel
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, hogy írtál, és elmondtad a véleményed. Ahogy látom, akkor van rá igény. Egyre jobban hajlok afelé, hogy a héten megírom az első bejegyzést erről, aztán majd meglátjuk, hogy mennyire nyeri el a tetszéseteket.

      Üdv.: Emilly

      Törlés

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML