Keresés

2016. okt. 17.

Élek még !

Az utóbbi időben nem igazán adtam hírt magamról, az írásaimról. Ez több okra vezethető vissza, mely között van személyes, illetve írói is. Részletekbe nem szeretnék bocsátkozni, nem hiszem, hogy az olyan izgalmas lenne.

A lényeg annyi, hogy újból itt vagyok, nem tűntem el, csak voltak az életemben olyan akadályok, melyeket meg kellett oldanom ahhoz, hogy teljes szívvel, tiszta lélekkel az írással tudjak foglalkozni. Nem tudok írni, ha nem szívből, lélekből teszem. Úgy gondolom, ez meglátszódna a megírt műveimen is. Ezért, inkább lassabban haladok, de amit kiadok a kezeim közül, arra odafigyelek, hogy az minőségi alkotás legyen. Persze, senki sem tökéletes, és nézőpont kérdése, hogy kinek, mi a minőségi olvasmány. Ettől függetlenül, általában többet törlök, mint írok, mert soha nem érzem azt, hogy igen, most megcsináltam, most jó, tökéletes. Talán életem végéig el fog kísérni a bizonytalanság, hogy jó-e amit, és ahogy írok. De most nem is ezért vagyok itt, hogy a lelki tipródásaim olvassátok.



Hanem...


Úgy döntöttem, hogy a Néma bűnöket apránként, fejezetenként fel fogom tölteni ide. Persze, ez még igencsak béta verzió.

Már elkezdtem kijavítani, hozzáírni. Amint úgy érzem, hogy végleg elkészültem az első kötettel, megpróbálom a lehetetlent, és beküldöm egy kiadónak próba cseresznye alapon, lesz ami lesz.





Aztán...

Múlt héten, vagy előtte (nem is tudom pontosan, mert már összefolynak a napok) a Merengő oldalon jelentkeztem a Kívánság Üstre. Ennek lényege annyi, hogy beküldtem három történet ötletet, melyet szeretnék, hogy valaki megírjon a számomra. Ez egyben a jelentkezést is jelentette. 
Én is kaptam három történet ötletet, melyet nekem kell megírnom a számomra ismeretlen írónak. A három ötletből egyet kötelező megírni, többet is lehet, de az már csak fakultatív alapon megy. 
A kész novellát december elején kell beküldeni, melyet/melyeket az oldal adminjai egyenként feltöltenek. Az írásokra az olvasók szavazhatnak, kritikát írhatnak, illetve véleményezhetik. Szóval, számítok majd rátok. Na jó, úgysem fogjátok tudni, hogy melyiket ki írta, mert az egész anonim módon zajlik, és csak a legvégén (december végén) derül ki, hogy melyik történet kinek a tollából származik. 





És ha már a tollnál tartunk...

A mai nap folyamán Hollótoll, a Tollam nyomán a tinta blog szerkesztője volt olyan kedves, és kitette a Csend... című prózám az oldalára. 
És ez még nem minden! 

Eddig úgy nézz ki, hogy a novemberi Inter juh (nem írtam félre, ez a hivatalos neve) keretein belül kérdezgetni fog tőlem. Kíváncsian várom. Bár, egy picit tartok is tőle, mert nem hiszem, hogy a legjobb interjú alany lennék, de hát... egy jó íróért mindent. Be kell vallanom, hogy mélységesen szeretem, és tisztelem a munkásságát, ahogy próbálja felkarolni, közösséggé formálni az amatőr, szárnypróbálgató írókat, írópalántákat. Persze, most még csak kezdetleges formában, de nem hiszem, hogy sok idő kell ahhoz, jó sokan rászokjatok a blogjára, az írásaira.  Aki teheti nézzen be hozzá, olvasgasson, érezze jól magát. 



És végül, de nem utolsó sorban...



Érdekelne, hogy milyen témában olvasnátok szívesen cikkeket?

Ez azért fontos, mert egy online újságnak, a Nsppress-nek írók hébe-hóba cikkeket. Ezt hébe-hóba dolgot szeretném egy kicsit komolyabban venni, és heti egy cikkel, interjúval, kvízzel hozzájárulni az újság színvonalához. Ehhez kellene a segítségetek. Remélem, lesz bátor jelentkező, aki elmondja, hogy miről szeretne olvasni.

Egyelőre ennyi lettem volna, nemsokára újból jelentkezem. Addig is legyetek rosszak, és semmi jót ne halljak rólatok.






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML