Keresés

2016. aug. 5.

Új történet

Tisztában vagyok vele, hogy a blogomat nem vezetem rendszeresen. Ennek az az oka, hogy csak akkor írok ide, ha van valami újdonság, esetleg történik velem  valami, ami az íráshoz köthető.
Már jó ideje nem jelentkeztem, de  mentségemre szóljon, hogy az utolsó két hétben az ágyikómban feküdtem, mert tüdőgyulladásom volt. Szerencsére már kilábaltam belőle. 

Mindjárt itt a karácsony, és még semmi előkészületet nem tettem. Lassan, de most már a karácsonyra kell összpontosítanom. Itt az ideje, hogy elinduljak, és beszerezem az ajándékokat. Persze, még a menühöz sem vettem meg semmit. Így, úgy érzem idén egy picit elcsúsztam ezekkel a teendőkkel.

Nemrég elkezdtem egy új történetet, melynek a címe: Kivetettek

Egy kis ismertető:
Seifer és Nell két barát, akik egyben angyalok is. Annak ellenére, hogy mindketten külön utat választottak, mindig mindenben összetartanak, támogatják egymást. Most sincs másként, amikor az egyiküket megvádolják. Egyáltalán lehetséges-e, hogy egy angyalnak a bíróság előtt kelljen felelnie? Létezik-e olyan bíróság, mely ítéletet mondhat egy égi felett? Ha igen, akkor annak milyen következményei lehetnek rájuk, illetve a világra nézve?

Történetük egy mágikus világban játszódik angyalokkal, démonokkal, istenek haragjával megfűszerezve, ahol mindenki az életben maradásért harcol. Viszont ez nem olyan egyszerű, mint amilyenek látszik, hiszen a látszat ellenére nem minden fekete vagy fehér, nem mindenki jó vagy rossz. A két barát mindent megtesz annak érdekében, hogy megváltoztassák ezt a világot, de az ehhez vezető út cseppet sem veszélytelen, tele van meglepetésekkel, tragédiákkal.

Első fejezetét az oldalsávban találjátok. Füzetben már megvan az első négy rész vázlata. Csak be kell gépelnem, és itt-ott kibővítenem, átírnom, javítgatnom. A folytatást megpróbálom rendszeres időközönként hozni. Remélem, elnyeri majd tetszéseteket. 
Mivel ez a terület még teljesen új a számomra, ezért arra szeretnélek megkérni titeket, hogy legyetek szívesek elmondani a véleményeteket, hogy tetszett-e vagy sem. Ha esetleg valami hibát véltek felfedezni, kérlek azt is mondjátok meg, mert úgy gondolom az ember a hibáiból tanul. Nagyon nagy segítség lenne számomra. Előre is köszönöm mindenkinek a véleményét.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML