Keresés

2016. aug. 20.

Szavazás

Nemrég elővettem a Néma bűnöket. A hétvégén a második részt javítom, a jövőhéten a harmadikat, és így tovább. Egészen addig, míg a végére nem érek, majd a legvégén teljesen befejezem az első kötetet, mely a születésemtől kezdve az általános iskola végéig történt eseményeket öleli fel. Lehet, egy picit belecsúszom a szakközépiskola elejébe is, de ez magától a történettől függ. Szeretném úgy lezárni az első kötetet, hogy az ne egy rossz élménnyel fejeződjön be, illetve az olvasók kíváncsiak legyenek a folytatásra. Tíz fejezetesre tervezem, ebből már nyolc részt megírtam. Fogalmazhatok úgy is, hogy a nyolcvan százalékával elkészültem. 
Az a baj, hogy akárhányszor, akármennyit javítok rajta, soha nem érzem úgy, hogy igen, most kész van, tökéletes. Így pedig soha nem fog elkészülni. Tudom, tudom, nincs tökéletes könyv, de azért törekedni kell a legjobbra. Most is ezt teszem, mégis amikor visszaolvasom mindig találok benne hibát.Persze, ezeket rögtön javítom. Bekezdéseket törlök, oldalakat írok át, esetleg itt vagy ott megtoldom a mondanivalót, és a stílusból is visszaveszek, mert már kaptam olyan véleményt, hogy túl modoros. Ezért változtatok a stíluson.
Csak hát, nehezen megy, mert lehet, hogy tényleg modorosan írtam meg, de attól még, ez a könyv teljes mértékben én vagyok. Mivel a saját életem mesélem el, ezért a stílusom is a saját gondolataim, a saját lényem, a saját valómat tükrözik. 


Emellett a Kivetettek hatodik fejezetét A kiképzést is elkezdem. A hetedik rész vázlatának egy része már megvan. Ebből a történetből egyelőre ennyit szeretnék megírni. Ne értsetek félre, ötlet az van, csak nem tudok egyszerre a Néma bűnökre és a Kivetettekre is figyelni. Legalábbis, ezek az elképzelések. De ez változhat, attól függően, hogy ti mit mondtok.
Ezért arra gondoltam, hogy szavazást indítok. Melyik történetet olvasnátok előbb, melyiket olvasnátok szívesebben? 
Remélem, lesz köztetek olyan bátor vállalkozó, aki elmondja a véleményét!

Szóval, a szavazás lényege:
A Néma bűnöket vagy a Kivetetteket olvasnátok előbb?

Szavazni lehet itt is megjegyzés formájában, illetve a facebook írói oldalamon is. Kérlek, írjátok meg, hogy mi a véleményetek!!!!




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML