Keresés

2016. aug. 5.

Hírek

Létrehoztam facebook-on az írói profilomat. A véleményetekre vagyok kíváncsi, hogy mit gondoltok, csináljak külön egy írói oldalt is, vagy elég a saját profil?
Mindkét megoldásnak megvan az előnye és hátránya, de gondoltam megkérdezem tőletek, hogy mit szeretnétek!
Itt a link:

A másik dolog, ez a blog. Egyelőre még alakítgatom, csinosítgatom. Már a kilencven százaléka kész van, úgyhogy nyugodtan jöhettek olvasni, feliratkozni. A merészebb vállalkozok a chaten is írhatnak, vagy megjegyzést tehetnek az ennek megfelelő rovatba.
Link és banner cserébe is benne vagyok.




Még egy utolsó, de nagyon fontos hír:
Nemrég személyesen találkoztam Krisz Nádasival. Aki írói körökben mozog, azoknak nem ismeretlen a neve. Ő számomra egy példakép. Tisztelem és becsülöm a munkásságát, mert megmutatta, hogyan lehet a semmiből, önerőből, lépésről lépésre eljutni oda, ahol most van. Szerkeszt, lektorál, csoportot vezet és a Kárpát-medencei Tehetséggondozó Nonprofit Kft.-nél hivatalos mentor. Azt hiszem ennél többet nem kell mondanom ahhoz, hogy mindenki értse, tudja, hogy mennyire is szakmabeli a hölgy :)
Szóval, találkoztam vele egy személyes konzultációra, ahol átbeszéltük az egyik prózám a Csend... , illetve a Néma bűnök erősségeit, és gyengeségeit. Felhívta a figyelmem olyan hibákra, melyekről eddig fogalmam sem volt, hogy egyáltalán létezik. Szakmailag nagyon sokat tanultam tőle, abban az egy órában.


Ezenkívül személyesen tőle megvásároltam a könyvét a: Hogyan írjunk könyvet?
Abban a szerencsében volt részem, hogy ott előttem dedikálta a számomra. :)
Már kiolvastam, és próbálom alkalmazni az ott leírt ötleteket, tanácsokat, és nagyon vigyázok rá.
Nagyon szépe köszönöm Krisz Nádasi!!!




                                 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML