Keresés

2016. aug. 5.

Elfeledve Pályázat

Sziasztok!

Nemrég jelentkeztem egy novellapályázatra. Konkrétan a Bells oldalán meghirdetett Elfeledve pályázatról van szó. Bár, eddig még soha nem jelentkeztem egyetlen pályázatra sem, de úgy gondoltam, egy próbát megér. Ki szerettem volna próbálni magam, hogy tudok-e "rendelésre" írni, vagy csak a saját képzeletem után megy nekem ez a dolog.

Minden jelentkező kapott egy képet, és arról kellett egy történetet írni. Szerény személyem is beküldte a kis tanmeséjét. Remélem, lesz akinek elnyeri tetszését. Sajnos, helyezést nem értem el, de majd legközelebb. Addig is olvassátok sok szeretettel.

Ha érdekel a pályázat, ezen a linken elolvasható az összes beérkezett mű, illetve a zsűrik véleménye.

Lyliane Blake novellája






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML