Keresés

2016. aug. 5.

Barát

Van egy barátom, aki arra kért, hogy írjak pár szót, mondatot a barátságról. Találtam egy részletet, mely szerintem nagyon jól tükrözi, hogy miről is szól a barátság.


" A barát pontosan figyel arra, ami engem bensőleg megindít. Bensőmre figyel, hogy felfedezze életem alapdallamát, hogy érzékelje, hogy hol és hogyan rezdül és csendül meg életem. És ha ezt a dallamot elfelejtettem volna, mert a hétköznapok kihívásai miatt eltávolodtam magamtól, akkor a barát újra eljátssza nekem. Újra érintkezésbe hoz saját magammal, igazi énemmel.  Visszatükrözi, aki vagyok. "

Saját átírásom alapján:
A barát mindig figyel a bensőmre,
Hogy életem alapdallamát felfedezze,
S ha e dallamot elfelejtem,
Ő újra eljátssza nekem,
Érintkezésbe hoz igaz énemmel,
Mert a barát a bensőmre figyel.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML