Keresés

2016. aug. 5.

100 tény rólam

Pelának hála újabb kihívásban veszek rész, amelynek célja, hogy majdnem 100 tényt leírjak magamról az előre megadott kérdések alapján. Elég sokáig gondolkodtam, hogy elfogadjam-e, mert úgy érzem, ezek a tények már eléggé személyes dolgok. Nem épp a nyíltságomról vagyok híres, így nehezemre esik ezt a kihívást teljesíteni. Mégis megteszem, mert egy ismerősöm szerint túlságosan is zárkózott vagyok, nem nyitok az emberek felé. Talán, ez egy első lépés afelé, hogy egy picit jobban megismerjetek. 
Előre szólok, hogy nem minden válaszom lesz egy követendő példa, de hazudni sem szeretnék. Ilyen vagyok. Dumast idézve: Vagyok, aki vagyok.

A jelölést nagyon szépen köszönöm, és alant eleget is teszek a kihívásnak:

Mi a keresztneved?   Erzsébet
Vannak beceneveid?  Naná, több is: Liza, Bizsú, Pinky, Dugo
Milyen most a hajad?  Középszőke. A rózsaszín csíkokat egy darabig hanyagolom :)
Milyen magas vagy?  154 cm.
Telefon vagy fényképező?  Telefon.
Narancs vagy alma?  Szeretem mindkettőt, csak a szervezetem nem bírja.
Van most valaki, aki tetszik?  Igen, a párom :)
Fiúbarátok  vagy barátnők?  Barátnők.
Van piercinged vagy tetoválásod?  Van egy tetoválásom a bal csuklómon, egy felirat:  „Angel from the Hell”.  Számomra ez jelképezi az életem, hogy honnan indultam, és hogy hova tartok.
Pepsi vagy Coke?  Egyik sem.
Voltál már repülőn?   Repülni, már repültem. Gép nélkül. Igaz, azt az élményt egy joint okozta. Szóval, az nem számít. Komolyra fordítva szót, még nem volt rá alkalmam, de egyik nagy álmom. 
Jelenleg párkapcsolatban vagy?  Igen.
Volt már autóbaleseted?   Szerencsére nem. 
Persze, ha nem számítom, hogy gyerekkoromban, amikor apám vezetett, akkor valamiért az egyik kerekünk úgy döntött, hogy versenyzik a kocsi többi részével. Sajnálatos módon, ő nyerte a versenyt. Aztán anyámmal karöltve az úttest melletti erdőben keresgéltük a kis lázadót, miközben apám az út széléről adta az utasítást, hogy hogyan is kellene azt a kereket megkeresni.
A plusz poént az jelentette, hogy ezt az egészet az egyik osztálytársam ingyen, bérmentve, élőben nézhette végig. Boldog voltam. Nagyon.
Ha valakit magadhoz teleportálhatnál most, ki lenne az?  A párom.
Tudod, kik az igazi barátaid?  Igen.
Van olyan ember az életedben, aki rossz irányban változott?  Ajaj, nagyon is sok.
Vannak titkaid, esetleg őrzöd mások titkait?  Minden embernek vannak, és mindenki őriz másokról titkokat. Bár, amit két ember tud, az már nem titok.
Van valaki, akit nem kedvelsz?  Inkább, azt kéne kérdezni, hogy kit kedvelek.
Akarsz gyerekeket?  Köszönöm, már van.
Meg akarsz házasodni?  Nem. Az csak egy papír.
Szeretnél utazgatni? Még szép.
Melyik a jobb: tartós kapcsolat, vagy egy éjszakás kalandok? Tini koromban nem éltem épp egy szűzies életet (hú, tudnék mesélni), de mára már, csak és kizárólag a tartós kapcsolatot tartom elfogadhatónak.
Legjobb barát:  Egy van, de több néven ismerhetitek: Pela, Éva, Vicus, Húgi
Első szerelem:  Muszáj?
Első szó: Nem tudom. Talán, anyámat kéne megkérdezni, de nem hiszem, hogy tudna rá válaszolni. Azt sem tudja, hogy pontosan hány óra, hány perckor születtem. Amikor megkérdeztem azt mondta,  idézem: "Valamikor hajnalban. Talán."
Különleges tehetséged: Nagyon gyorsan fel tudom idegesíteni az embereket. Mióta erre rájöttem, sportot űzök belőle :)
Akivel legutóbb beszéltél:  A fiam.
Akivel legutóbb chateltél:  Pela
Akivel legutóbb filmet néztél: Egy harmincegynéhány éves nagyra nőtt gyerekkel (párom), és egy hormontúltengéses kotonszökevénnyel (fiam). Szóval, a családommal. De imádom őket. Komolyan :)
Amit legutóbb ettél: Vízben főtt felső csirkecomb, vízben főtt krumplival, sárgarépával.
Film vagy sorozat, amit legutóbb néztél:  X – akták. Mind a tíz évadot lenyomtam.
Zene, amit legutóbb hallgattál:  Tkyd – Te vagy
Valami, amit legutóbb vásároltál:  Fagyasztott zöldbab.
Akit legutóbb megöleltél: A fiamat.


Kedvenc
ital: víz
étel: Imádom a hasam, így rengeteg étel a kedvencem. Íme, pár közülük: vadas, sült vagy rántott csirkecomb krumplipürével, kelkáposzta főzelék sertéspörkölttel, pacal, milánói, csoki vagy lúdláb torta. Most ennyi jut eszembe. Ha valaki meg akar lepni, most szólok, hogy nem vagyok válogatós J
virág:  Kék rózsa
állat: Kutya.
film: Nincs.
tantárgy: Irodalom.

Jelenleg
eszel valamit? Nem, várom, hogy kész legyen a kaja.
iszol valamit? Nem.
hallgatsz valamit? Beethoven – Für Elise.
ülsz vagy fekszel? Ülők.
terveid a napra:  Elolvasni Pela Majdnem házastárs regényét.
vársz valamire? Csodára.

     Az ideálod
magas vagy alacsony?  Magas.
idősebb vagy fiatalabb nálad? Idősebb.
romantikus vagy spontán? Spontán. De a kettő nem zárja ki egymást.
bajkeverő vagy visszahúzódóbb?  Mellém visszahúzódó az ideális társ. Elég bajt tudok keverni egyedül is : )

Volt már olyan, hogy…
elvesztetted a szemüveged?  Nem vagyok szemüveges.
elszöktél otthonról?  Háromszor is. Hogy apám szavaival éljek: csak ruhát cserélni mentem                 haza.
összetörted valaki szívét? Igen.
eltört valamid?  Egyszer a lábszárcsontom. Gyerekkor, nyári tábor, váltóverseny. Gondolom, senkinek sem kell bemutatni a dolgot. Szóval, ráestem a lábamra, a tanár meg nem hitte el, hogy fáj. Ennek örömére másnap hegyet másztunk. Ja, és mindez Szlovákiában történt. Amikor hazaértünk, anyám elvitt orvoshoz, ott derült ki, hogy eltört a lábam, sőt, már el is kezdett összeforrni. Nyáron három hétig kellett feküdnöm. Nekem. Az se hitte el, aki mondta. De megtettem, és hála az égnek nem kellett újból eltörni.
veszekedtél egy barátoddal? Sokszor.
a barátaiddal elmentetek a strandra? Nem.
több kilométert futottál?  Igen, napi rendszerességgel.
szerelembe estél? Többször is.
összetörték a szíved? Ajaj, de még hányszor.
nagyon leittad magad?  Nem, soha.
tetszettél valakinek, de ő nem volt az eseted?   Igen, volt rá példa.
úgy tettél, mintha boldog lennél?  Mindig.
találkoztál valakivel, aki megváltoztatott?  Igen.
betegnek tettetted magad?  Soha.
egy apró dolgon nagyon kiakadtál?  Sokszor. Elég temperamentumos vagyok.
átlépted az országhatárt?  Igen, többször is.
összeverekedtél valakivel?  Most hazudjak? Azt kéne, de nem teszem. Igen, megesett.
kipróbáltál valamit, amiről azt gondoltad, nem fog tetszeni, de tévedtél?
Olyat nem próbálok ki, amiről tudom, hogy nem fog tetszeni. Kicsit makacs a lelkem világa.
nem tartottad be, amit ígértél?  Elvétve, de volt rá példa.
megbántad egy döntésedet?  Nagyon sokat, nagyon sokszor.

Hiszel
önmagadban?  Nem.
a csodákban? Igen.
a szerelemben első látásra? Igen. Ez tapasztalat.
a Mennyországban?   Igen.
a Mikulásban? Ki az a …, aki nem?
a földönkívüliekben?  Igen.
az angyalokban?Igen.
a szellemekben? Igen.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 megjegyzés:

  1. Luca2 napja

    Szia! Érdekes volt olvasni :) én indítottam, és már azt hiszem, mindenkiét láttam :D Egyébként hogy halad a műved, amit átküldtél nekem emailben? Kíváncsi lennék a folytatásra, de ahogy látom, itt csak pár fejezet található. Szép napot! Luca /LuciiChan

    VálaszTörlés

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML