Keresés

2016. aug. 5.

Friss hírek

Valami oknál fogva a blogomon nem úgy működik a megjegyzés rovat, ahogy azt kívánnám. Valahol, valamit biztosan elállítottam csak arra nem tudok rájönni,  hogy mit és hol. Ha megjegyzést küldtök, azt megkapom a saját e-mail címemre, de a blogon nem látható. Ha esetleg ebben valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném.

 Pár hete jelentkeztem az Imagine írói oldalon a Tavaszi Ajándékozós Izére (TAI). Igen, jól olvastátok, ez a neve. Egy picit bonyolult a dolog, de megpróbálom érthetően leírni.

Első lépésnek kellett küldenem három történet ötletet, ez egy kérésnek számított, és egyben ez volt a jelentkezés is. Majd, amikor eljött az idő, az oldal adminjai kitették az összes kérést a fórumra. Mindegyik kapott egy számot, így senki nem tudta, hogy melyik kérés, kihez tartozik. Ezután kaptunk egy időpontot, amikor e-mailben el kellett küldeni azt a sorszámot, amelyik kérést meg szeretnénk írni. Erről jött egy visszaigazolás, hogy sikerült-e vagy esetleg más kérést kell megírni. Ezután már csak az írás maradt hátra. Március 10-én jelezni kellett, hogy hol tartunk az írásban. Majd a végleges történetet március 24-re várták. Konkrétan egy ajándék novellát írtunk egymásnak.

Már az első időponttal is bajban voltam. Hiszen, ismerem írási képességeim (már ami a gyorsaságot illeti), és abban a hitben éltem, hogy van még időm. De mint mindig mindent, ezt is a legutolsó pillanatra hagytam. A megadott időpontban ott tartottam, hogy egy árva szó sem volt kész. Ergo, nagyon gyorsan összedobtam egy háromszáz szavas vázlatot, arról ami épp eszembe jutott. Végül ez lett a történet fő vonala, de ne rohanjunk ennyire előre. Szóval, beküldtem, és ültem tovább a babérjaimon.

A második időponttal is adódtak problémáim. Nem is kevés. Március 23-án még mindig ennél a háromszáz szavas vázlatnál tartottam. De mivel már nem egész huszonnégy óra volt a határidőig, így délután ötig megírtam a teljes történet vázlatát. Ekkor még csak azt találtam ki, hogy a főhős mit fog csinálni, de még sem egy név, sem egy konkrét esemény, semmi nem leledzett a tarsolyomba. Aztán kezdődött a hajtás.
Elkezdtem írni, és egyik mondatból született a másik, egyik eseményről eszembe jutott a következő. Egész délután és éjjel írtam. Hajnal fél négyre lettem kész. Négykor kelnem kell, hogy munkába menjek, így feleslegesnek tartottam lefeküdni aludni. Ahogy lenyomtam az utolsó pontot, már küldtem is a lektoromnak. Át sem olvastam, ki se javítottam, csak küldtem. Gondolhatjátok, mennyire örült nekem. 
Az már mellékes, hogy egész nap olyan voltam, mint akibe már a fájdalom is hálni jár. Hazafelé a villamoson elaludtam. Hála az égnek, nem mentem több kört, bár ez is megeshetett volna, amilyen szerencsés ember vagyok. Murphy szeret, nagyon szeret, sőt, mondhatni a szíve csücske vagyok. Minden nap keress, és meg is talál. Olyan dolgokra sarkall, oly képességeket ad, melyekről szívesen lemondanék. Pl. képes vagyok egy műanyag poharat eltörni. Puszta kézzel.
Délután, mire hazaértem a munkából, várt a lektorált történet, amit "már csak" javítanom kellett. Megtörtént. A határidő lejárta után kerek hat perccel sikerült beküldenem.

Ezzel megdöntöttem a saját rekordom! Ilyen ügyes is rég voltam. Mindig, mindenhonnan kések. Mivel nincs órám, és a lakásban sincs egy sem, így elég nehéz az időt mérni. De a lényegek lényege, hogy végül is megírtam, beküldtem, az ajándékozottam meg örül. Vagy nem.

Imagine-re majd csak kedden kezdik el feltölteni a történeteket. Napi kettőt tesznek fel. Az én kérésemre írt novella már kedden fent lesz. Amit pedig én írtam, az csak csütörtökön. Akit érdekelnek ezek a történetek, az nyugodtan látogassa meg az oldalt, melyet fentebb már belinkeltem.
Itt a kérés, amire a novellát megírtam:

"Egy olyan történetet szeretnék, ami egy hősként ünnepelt, kissé öntelt emberről szól. Egyszer már megmentette a falut/világot/bármi fontosat, de valójában csak véletlenül sikerült neki. Most újra veszély fenyeget, és mindenki csak benne bízik. Miközben megpróbálja a lehetetlent, jobb ember lesz. Lehet vicces vagy komoly, a happy end opcionális." 





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!
Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML